Merchandising - Zasady Ogólne
Program szkolenia:
Zakres tematyczny/cele szkoleniowe | Program szkolenia |
Otwarcie warsztatuZbudowanie poziomu otwartości i zaufania wśród uczestników poprzez poznanie się i określenie celów oraz zasad funkcjonowania w grupie szkoleniowe. |
|
Zakres tematyczny/cele szkoleniowe | Program szkolenia |
Drzewo decyzyjne klienta w procesie zaspakajania potrzeb
|
|
Zakres tematyczny/cele szkoleniowe | Program szkolenia |
Jak zachowuje się konsument w sklepie?Zdobycie wiedzy z zachowania się konsumenta w sklepie.
|
|
Zakres tematyczny/cele szkoleniowe | Program szkolenia |
Efektywne wykorzystanie powierzchni sprzedażowej w sklepieZdobycie wiedzy z efektywnego wykorzystania powierzchni sprzedażowej. |
|
Zakres tematyczny/cele szkoleniowe | Program szkolenia |
Promocje konsumenckie i dodatkowe ekspozycjeZwiększenie świadomości wpływu promocji i dodatkowych ekspozycji na decyzje zakupowe konsumentów na poziomie sklepu i poznanie praktycznych narzędzi do zwiększania sprzedaży. |
|
Zakres tematyczny/cele szkoleniowe | Program szkolenia |
Czy cena na pewno jest najważniejsza dla konsumenta?
|
|
Zakres tematyczny/cele szkoleniowe | Program szkolenia |
Cross-merchandisingPoznanie techniki cross merchandisingu, jako sposobu na zwiększenie sprzedaży. |
|
Zakres tematyczny/cele szkoleniowe | Program szkolenia |
Zakończenie szkolenia |
|
Wszystkich zainteresowanych szkoleniami z zakresu merchandisingu zapraszamy do kontaktu z biurem pod adresem: [email protected]
Szkolenia dofinansowane
Zobacz nasze przykładowe szkolenia

Merchandising - Zasady Ogólne
Przykładowy program: Merchandising - Zasady Ogólne

Merchandising - Projektowanie Sklepu
Przykładowy program: Merchandising - Projektowanie Sklepu

Narzędzia Visual Merchandisingu
Przykładowy program: Narzędzia Visual Merchandisingu

Category Management
Przykładowy program: Category Management (zarządzanie kategorią produktów)