Jak podkręcić efekty kampanii reklamowych Google Ads? Sprawozdanie ze szkolenia z zakresu e-marketingu dla Duonet

W dniach 10-11 kwietnia przeprowadziliśmy szkolenie z zakresu prowadzenia i analizy wyników kampanii Google Ads dla firmy Duonet. Szkolenie odbyło się w Tarnowie, w siedzibie firmy, a przeszkolonych zostało czterech pracowników firmy.

Duonet to firma łącząca usługi drukarskie (druk materiałów promocyjnych) z informatycznymi (tworzenie stron www). Nas poprosiła o pomoc w dotarciu do większej i lepiej stargetowanej grupy odbiorców – przyjrzeniu się prowadzonym przez firmę kampaniom Google Ads, ich optymalizacji i zaproponowaniu nowych rozwiązań w tym zakresie.

Cele szkolenia

Dlatego też właśnie celem szkolenia było  zwiększenie efektywności prowadzonych przez firmę kampanii Google Ads (ROAS), ale również nauka analizy działań prowadzonych przez wynajęte w tym celu firmy zewnętrzne.

Przebieg szkolenia

Szkolenie było bardzo intensywne i wyjątkowo dogłębne i nic dziwnego. W końcu firma Duonet zajmuje się m.in. marketingiem i pozycjonowaniem stron www – trafił swój na swego 😉 Szkolenie było nastawione na uzyskanie umiejętności i poznanie systemu Ads w następujących obszarach:

WIEDZA TEORETYCZNA:

  • poznanie możliwości kierowania reklam w Google Ads,
  • ugruntowanie wiedzy z zakresu zasad reklamowych,
  • wykorzystanie remarketingu,
  • uzupełnienie wiedzy niezbędnej do podejścia do egzaminu z Google Ads (na podstawie wywiadu z uczestnikami).

UMIEJĘTNOŚCI ĆWICZONE W TRAKCIE SZKOLENIA:

  • dobór słów kluczowych,
  • przygotowanie własnej kampanii Google Ads.

BEZPOŚREDNIE DORADZTWO TRENERA:

  • wprowadzenie optymalizacji do już działających kampanii firmy Duonet.

Rezultaty szkolenia

Szkolenie pomoże podnosić jakość prowadzonych kampanii. A co za tym idzie pozyskiwać w ten sposób większą ilość klientów dla sklepu oraz innych kont prowadzonych przez pracowników firmy. Chcąc osiągać lepsze wyniki zdobywania leadów i konwersję, można uzupełnić przeprowadzone szkolenie o te z zakresu:

  • Google Analytics,
  • Google Tag Manager,
  • Współczynnika Optymalizacji Konwersji.

Podczas spotkania z firmą Duonet skupiliśmy się wyłącznie na kampaniach Google Ads, stąd bardzo szczegółowe omówienie wszystkich aspektów pracy z tym narzędziem. Jeżeli jednak potrzebujecie Państwo bardziej ogólnego szkolenia z zakresu pozycjonowania strony swojej firmy, zapraszamy na te szkolenia klik. Przegląd całego wachlarza naszych szkoleń marketingowych znajdziecie Państwo tutaj.  Zapraszamy do kontaktu.

 

Dziękujemy za udział w szkoleniu.

Trenerzy  “Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet – relacja ze szkolenia

Skuteczna obsługa reklamacji jako filar satysfakcji klienta W dynamicznie rozwijającej się branży osłon okiennych jednym z kluczowych elementów budowania trwałych relacji z klientami jest profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet. Reklamacje, choć często postrzegane jako źródło stresu i strat, w rzeczywistości mogą stać się doskonałą okazją do poprawy jakości, usprawnienia procesów oraz wzmocnienia wizerunku firmy. Umiejętność odpowiedniego reagowania na zgłoszenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.