Excel nie gryzie, czyli szkolenia dla firm z obsługi programu Excel 

MS Excel jest jednym z 4 programów wchodzących w skład MS Office, czyli najpopularniejszego zestawu oprogramowania biurowego na świecie. Zasad działania tego programu wiele osób uczy się w szkole lub na studiach. Excel jednak przez zdecydowaną większość studentów i uczniów traktowany jest po macoszemu. Sytuacja zmienia się, gdy trzeba wykorzystać Excela w celach służbowych. Dlaczego warto wybrać szkolenia dla firm z obsługi programu Excel?

 

Dlaczego szkolenia dla firm z obsługi programu Excel są takie potrzebne?

Ze względu na to, iż informatyka jest dziś przedmiotem pojawiającym się już w podstawówce, zdecydowana większość osób deklaruje, że doskonale odnajduje się w oprogramowaniu biurowym. Ze ścieżki edukacji duża część studentów i uczniów wynosi głównie umiejętność tworzenia tabelek w Excelu. Nie przeszkadza to jednak, aby w późniejszym wpisaniu do Curriculum Vitae doskonałej znajomości Ms Excel. Problemy zaczynają się zazwyczaj wtedy, gdy trzeba wykonać pewien zakres pracy w tym oprogramowaniu. Warto podkreślić w tym miejscu, że Excel to bardzo zaawansowany program. Pozwala on na udoskonalenie działania każdego przedsiębiorstwa, dlatego tak ważna i istotna jest jego dobra znajomość.

Szkolenia dla firm z obsługi programu Excel– szansa na dokładne poznanie wszystkich funkcji oprogramowania

Szkolenia dla firm z obsługi programu Excel to dziś jedno z bardziej popularnych rodzajów szkoleń. Przyczyną jest często jedynie podstawowa wiedza o tym programie wśród pracowników. Ms Excel to zdecydowanie więcej, niż tabelki i wykresy, ponieważ Excel to np. idealne narzędzie dla działu sprzedaży, działu kadr czy księgowości. Sprawne posługiwanie się Excelem daje całkowicie nowe możliwości i sprawia, że przedsiębiorstwo działa szybciej i bardziej efektywnie.

Warto zaznaczyć, że szkolenia Excel to zaawansowane szkolenia dla firm. Charakteryzują się one wysoką ilością merytorycznej i praktycznej wiedzy, która usprawnia poruszanie się w oprogramowaniu Ms Excel. Co więcej, takie szkolenie świetnie sprawdza się zarówno w przypadku małych zespołów, jak i dużych firm zatrudniających dziesiątki osób. Excel potrafi ułatwić i usprawnić codzienne życie, jak i biurowe. Dobrze jest wiedzieć, co jesteśmy w stanie zrobić w tym popularnym oprogramowaniu.

Dlaczego Warto Szkolić organizuje najlepsze szkolenia Excel?

Biurowy ład i porządek potrafi być bardzo szybko zburzony poprzez kłopoty z różnorakimi obliczeniami, systematycznymi wpisami i inną „papierkową robotą”, którą wykonujemy dziś na komputerach. Właściwe posługiwanie się programem Ms Excel, to klucz do stabilizacji i optymalizacji pracy w wielu działach każdej firmy.

Jeżeli poszukujesz dobrych i merytorycznych szkoleń, to najlepszym rozwiązaniem są zdecydowanie szkolenia od Warto Szkolić. Szkolenie firmowe zarówno małych, jak i dużych grup to doskonały sposób na szybki i mocny zastrzyk rzetelnej, praktycznej wiedzy z zakresu działania na oprogramowaniu Ms Excel. Dzięki temu poziom wiedzy z zastosowania Ms Excel wśród pracowników od razu ulega podwyższeniu. Przekłada się to na lepsze wyniki całej firmy!

W połączeniu z doświadczoną kadrą szkoleniową oraz elastycznym podejściem do każdego klienta, nasza oferta wyróżnia się na rynku szkoleń. Jakość potwierdzona jest licznymi certyfikatami, takimi jak standard szkoleniowy SUS 2.0.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jaka rolę odgrywa ostatnie wrażenie przed klientem?

W świecie biznesu siła pierwszego wrażenia jest często podkreślana jako kluczowy element w nawiązywaniu relacji z klientami. Jednak równie istotne, a często niedoceniane, jest ostatnie wrażenie, które firma pozostawia po zakończeniu interakcji. To właśnie ono może zadecydować o tym, czy klient będzie chciał wrócić i polecić firmę innym. W dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym, każda interakcja z klientem powinna być traktowana jako…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak przekonać klienta do zakupu produktu lub usługi?

W obliczu globalnej konkurencji i dynamicznie zmieniających się preferencji konsumentów, umiejętność efektywnego przekonywania klientów do zakupu produktów lub usług staje się niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa. Firmy starają się nie tylko dostarczać produkty o wysokiej jakości, ale również tworzyć wartość dodaną, która odpowiada na specyficzne oczekiwania i potrzeby swoich klientów. To podejście wymaga głębokiego zrozumienia tych potrzeb, co jest możliwe tylko przez bezpośrednią interakcję i budowanie…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak odpowiadać na zastrzeżenia ze strony klientów?

Każdy przedsiębiorca i pracownik obsługi klienta prędzej czy później zetknie się z zastrzeżeniami ze strony klientów. Niezadowolenie może wynikać z różnych powodów – od jakości produktów, przez problemy z dostawą, aż po obsługę klienta. Zamiast postrzegać zastrzeżenia jako zagrożenie, warto traktować je jako szansę na poprawę i wzmocnienie relacji z klientami. Umiejętne zarządzanie zastrzeżeniami to sztuka, która może przekształcić niezadowolonych klientów w lojalnych ambasadorów…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.