Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Jak przyciągnąć uwagę słuchaczy? Szkolenie z wystąpień publicznych dla firmy Vimax -

Jak przyciągnąć uwagę słuchaczy? Szkolenie z wystąpień publicznych dla firmy Vimax

Jak przyciągnąć uwagę słuchaczy? Jak zbudować pozytywny wizerunek firmy w oczach audytorium? Na te pytania odpowiadaliśmy pracownikom firmy Vimax, podczas szkolenia z zakresu wystąpień publicznych i prezentacji. W szkoleniu wzięły udział dwie osoby, przedstawiciele handlowi przedsiębiorstwa.

Firma Vimax jest producentem z branży spożywczej, liderem na rynku bioaromatów i biobarwników. Sprzedaż produktów firmy Vimax, ze względu na ich specyfikę (półprodukty) prowadzona jest w znaczącej części bezpośrednio: na targach branżowych i u klienta. W przypadku takich firm kluczowa dla dobrej sprzedaży jest więc perfekcyjna prezentacja oferty sprzedażowej klientowi przez przedstawiciela handlowego. Z tego właśnie względu firma Vimax postanowiła przeszkolić i wzmocnić umiejętności swoich pracowników z zakresu wystąpień publicznych.

Cele szkolenia

Celem szkolenia było rozwinięcie wśród uczestników umiejętności z zakresu wystąpień publicznych, w tym w szczególności zaangażowania oraz budowy pozytywnego wizerunku.

Przebieg szkolenia

Uczestnicy podczas szkolenia poznawali i ćwiczyli metody przygotowania oraz prowadzenia prezentacji, w tym m.in.:

  • Techniki prezentacji i autoprezentacji
  • Dobór stylu wystąpienia do mówcy
  • Najczęściej popełniane błędy podczas wystąpień publicznych
  • Budowa wizerunku poza słowami
  • Metody kreowania porozumienia pomiędzy mówcą a audytorium
  • Jak zdobyć słuchaczy, czyli zarządzanie wystąpieniem i emocjami audytorium
  • Zasady postępowania z trudnym audytorium
  • Co myśli klient, gdy nic nie powiedział? Mimika i gesty w prezentacji biznesowej

Większość czasu szkoleniowego poświęciliśmy na pracę z kamerą. Dlaczego? Ponieważ dobre wystąpienie publiczne, to w dużej części prawidłowo prowadzona komunikacja niewerbalna: odpowiednie ułożenie dłoni, modulacja głosu, mimika twarzy. Tych rzeczy nie sposób nauczyć się z podręcznika, konieczne są ćwiczenia praktyczne przed lustrem/z kamerą, najlepiej pod okiem trenera.

Rezultaty szkolenia

Co dało szkolenie naszym uczestnikom? Główne efekty to z pewnością podniesienie umiejętności przemawiania i prezentowania biznesowego, w szczególności modelowanie prezentacji na poziomie niewerbalnym – kwestia postawy, wykorzystania przestrzeni oraz gestykulacji. Były to kwestie, w związku z którymi uczestnicy mieli największą potrzebę doszkolenia.

Serdecznie dziękujemy firmie Vimax za wybór usług naszej firmy.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Zobacz inne nasze relacje ze szkoleń w zakresie wystąpień publicznych i autoprezentacji:

Sztuka prezentacji i wystąpień: szkolenie jeden na jeden

Skuteczne wystąpienia publiczne. Szkolenie dla firmy z branży informatycznej

 

Artykuły na blogu, które mogą Cię zainteresować:

Sztuka prezentacji, czyli w jaki sposób przyciągać uwagę?

6 sposobów na przezwyciężenie lęku przed wystąpieniami publicznymi

Klub dyskusyjny – jak stworzyć mówcę doskonałego?

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Profesjonalna obsługa gościa hotelowego z technikami sprzedaży usług – relacja ze szkolenia

Profesjonalna obsługa gościa hotelowego – fundament budowania doświadczeń w branży hotelarskiej Obsługa gościa hotelowego stanowi dziś kluczowy element sukcesu w branży hotelarskiej. Współczesny klient nie oczekuje jedynie wygodnego noclegu – jego doświadczenia zaczynają się od pierwszego kontaktu z hotelem i obejmują cały proces, od rezerwacji, przez powitanie w recepcji, aż po wykwaterowanie. Goście chcą czuć się wyjątkowi i docenieni, dlatego standardowe podejście…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Obsługa komputera dla urzędników i pracowników sądu – relacja ze szkolenia

Obsługa komputera – kluczowa umiejętność w pracy urzędnika sądowego W dzisiejszych czasach obsługa komputera to nieodzowna umiejętność w każdej dziedzinie zawodowej. Szczególnie w pracy urzędników i pracowników sądów, gdzie precyzja, bezpieczeństwo danych i umiejętność korzystania z zaawansowanych narzędzi cyfrowych mają kluczowe znaczenie, kompetencje w zakresie obsługi komputera stają się podstawą efektywnej pracy. Nowoczesne technologie, zwłaszcza sztuczna inteligencja wspierają pracowników…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Kierowanie zespołem pracowników w firmie spedycyjnej – relacja ze szkolenia

Kierowanie zespołem w firmie spedycyjnej – kluczowe zagadnienia Kierowanie zespołem to proces wymagający przemyślanej strategii, zwłaszcza w dynamicznej branży spedycyjnej. Firmy logistyczne codziennie stają przed wieloma wyzwaniami, w tym zarządzaniem trasami, terminowością dostaw i efektywną współpracą z klientami. W takich warunkach skuteczne zarządzanie zespołem jest nie tylko podstawą sprawnego działania, ale także kluczowym elementem budowania przewagi konkurencyjnej. Odpowiednie zarządzanie…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.