Jak przyciągnąć uwagę słuchaczy? Szkolenie z wystąpień publicznych dla firmy Vimax

Jak przyciągnąć uwagę słuchaczy? Jak zbudować pozytywny wizerunek firmy w oczach audytorium? Na te pytania odpowiadaliśmy pracownikom firmy Vimax, podczas szkolenia z zakresu wystąpień publicznych i prezentacji. W szkoleniu wzięły udział dwie osoby, przedstawiciele handlowi przedsiębiorstwa.

Firma Vimax jest producentem z branży spożywczej, liderem na rynku bioaromatów i biobarwników. Sprzedaż produktów firmy Vimax, ze względu na ich specyfikę (półprodukty) prowadzona jest w znaczącej części bezpośrednio: na targach branżowych i u klienta. W przypadku takich firm kluczowa dla dobrej sprzedaży jest więc perfekcyjna prezentacja oferty sprzedażowej klientowi przez przedstawiciela handlowego. Z tego właśnie względu firma Vimax postanowiła przeszkolić i wzmocnić umiejętności swoich pracowników z zakresu wystąpień publicznych.

Cele szkolenia

Celem szkolenia było rozwinięcie wśród uczestników umiejętności z zakresu wystąpień publicznych, w tym w szczególności zaangażowania oraz budowy pozytywnego wizerunku.

Przebieg szkolenia

Uczestnicy podczas szkolenia poznawali i ćwiczyli metody przygotowania oraz prowadzenia prezentacji, w tym m.in.:

  • Techniki prezentacji i autoprezentacji
  • Dobór stylu wystąpienia do mówcy
  • Najczęściej popełniane błędy podczas wystąpień publicznych
  • Budowa wizerunku poza słowami
  • Metody kreowania porozumienia pomiędzy mówcą a audytorium
  • Jak zdobyć słuchaczy, czyli zarządzanie wystąpieniem i emocjami audytorium
  • Zasady postępowania z trudnym audytorium
  • Co myśli klient, gdy nic nie powiedział? Mimika i gesty w prezentacji biznesowej

Większość czasu szkoleniowego poświęciliśmy na pracę z kamerą. Dlaczego? Ponieważ dobre wystąpienie publiczne, to w dużej części prawidłowo prowadzona komunikacja niewerbalna: odpowiednie ułożenie dłoni, modulacja głosu, mimika twarzy. Tych rzeczy nie sposób nauczyć się z podręcznika, konieczne są ćwiczenia praktyczne przed lustrem/z kamerą, najlepiej pod okiem trenera.

Rezultaty szkolenia

Co dało szkolenie naszym uczestnikom? Główne efekty to z pewnością podniesienie umiejętności przemawiania i prezentowania biznesowego, w szczególności modelowanie prezentacji na poziomie niewerbalnym – kwestia postawy, wykorzystania przestrzeni oraz gestykulacji. Były to kwestie, w związku z którymi uczestnicy mieli największą potrzebę doszkolenia.

Serdecznie dziękujemy firmie Vimax za wybór usług naszej firmy.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Zobacz inne nasze relacje ze szkoleń w zakresie wystąpień publicznych i autoprezentacji:

Sztuka prezentacji i wystąpień: szkolenie jeden na jeden

Skuteczne wystąpienia publiczne. Szkolenie dla firmy z branży informatycznej

 

Artykuły na blogu, które mogą Cię zainteresować:

Sztuka prezentacji, czyli w jaki sposób przyciągać uwagę?

6 sposobów na przezwyciężenie lęku przed wystąpieniami publicznymi

Klub dyskusyjny – jak stworzyć mówcę doskonałego?

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej jest kluczowym elementem, który może znacząco wpłynąć na efektywność operacyjną, jakość produktów oraz ogólną konkurencyjność na rynku. Efektywne zarządzanie relacjami z dostawcami wymaga nie tylko starannego wyboru partnerów, ale także ciągłego monitorowania ich wydajności, oceny jakości dostarczanych materiałów i usług. A także budowania długoterminowych, opartych na zaufaniu relacji. Dobre zarządzanie relacjami z dostawcami może prowadzić do lepszej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Wykorzystanie AI w hotelarstwie – relacja ze szkolenia

Szkolenia stanowią kluczowy element rozwoju pracowników oraz całych organizacji. Pozwalają nie tylko na zdobywanie nowych umiejętności, ale także na dostosowanie się do szybko zmieniających się warunków rynkowych i technologicznych. W szczególności szkolenia dotyczące nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja (AI), nabierają szczególnego znaczenia w kontekście ciągłej digitalizacji różnych branż. W branży hotelarskiej, która coraz śmielej korzysta z rozwiązań opartych na AI, takie szkolenia są kluczowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Promocja i właściwe zarządzanie towarem w sklepie

W dynamicznie zmieniającym się świecie handlu detalicznego, nadążanie za najnowszymi trendami i technikami zarządzania towarem oraz promocji produktów jest niezbędne dla utrzymania konkurencyjności. Właściciele sklepów i menedżerowie sieci handlowych muszą stale doskonalić swoje umiejętności, aby efektywnie przyciągać klientów i budować ich lojalność. Z tego powodu, na prośbę jednej z czołowych sieci handlowych, zorganizowaliśmy szkolenie, które prowadziła nasza ekspertka Anna Królak,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.