Podstawy Google AdWords
Współczesny świat marketingu nie może obyć się bez Internetu. Podstawowym narzędziem w tej przestrzeni jest natomiast Google AdWords. W jaki sposób przeprowadzić skuteczną kampanię reklamową? Na co należy zwrócić uwagę? O tym kilka słów w artykule poniżej.
Dlaczego właśnie Google?
Twórcy Google trafili na idealny moment na rozwój biznesu, a do tego byli zawsze o krok przed konkurencją. Dzięki temu ich wyszukiwarka zyskała największą sławę. Z kolei popularność przerodziła się w możliwość dyktowania swoich warunków na rynku usług, opartych na sieci internetowej. W efekcie Google AdWords obecnie wypiera inne środki masowego przekazu (i te tradycyjne i te nowoczesne – korzystające z dobrodziejstw Internetu). Wyszukiwarkę Google wyróżnia bowiem trwałość. Daje jej przewagę między innymi nad popularnymi portalami społecznościowymi, które dziś są, a jutro może ich nie być. Przywołajmy chociażby przykład na pół martwego już portalu “nasza-klasa”.
Google AdWords – ogromne możliwości
Google AdWords oferuje tak wiele różnych funkcjonalności, że osoba, stawiająca pierwsze kroki w świecie marketingu internetowego, ma prawo czuć się zagubiona. Tymczasem dobór odpowiednich środków, właściwej opcji musi zależeć od potrzeb i możliwości biznesu, który promujemy. W jakich obszarach możliwe jest wykorzystanie Google AdWords? W ofercie dostępne są następujące funkcjonalności: AdWords w sieci wyszukiwania, AdWords w sieci reklamowej (txt. + graf.), AdWords GSP dla użytkowników gmail, AdWords Google Zakupy dla sklepów internetowych, AdWords Remarketing w sieci reklamowej (txt. + graf.), AdWords Remarketing w sieci wyszukiwania (txt.), AdWords w YouTube (txt. +graf. + film w kilku wariantach), a także kampanie zagraniczne.
Kierowanie reklam w Google AdWords
W obrębie Google AdWords możliwy jest wybór nie tylko odpowiedniej funkcjonalności. Przeprowadzając kampanię możemy skorzystać z precyzyjnego kierowania reklamy. Nasi specjaliści pokazują kursantom w jaki sposób skierować reklamy na słowa kluczowe, na język i lokalizację, na urządzenia, na odbiorców, na tematy, a także na miejsca docelowe oraz jak łączyć te elementy ze sobą.
Tworzymy i optymalizujemy
Ustawienie kampanii, tworzenie pierwszych reklam, dopasowywanie słów kluczowych przy wykorzystaniu Planera Słów, ustalanie optymalnych budżetów i stawek – to wszystko jest istotne i stanowi pierwsze kroki w kampanii AdWords, ale to jeszcze nie gwarantuje sukcesu. Istotne jest również (a może i przede wszystkim) zoptymalizowanie kampanii reklamowej w sieci wyszukiwania.
Szkolenia z Google AdWords
Kursanci, korzystający z naszej oferty szkoleniowej mają możliwość zapoznania się z podstawowymi mechanizmami Google AdWords. Szkolenie oparte jest przede wszystkim na ćwiczeniach praktycznych, które pozwolą na efektywne wykorzystanie zdobytej na kursie wiedzy. Nasi wykładowcy to specjaliści w zakresie Google AdWords i marketingu internetowego, którzy mogą pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w tej branży i licznymi, zdobytymi certyfikatami zawodowymi. To ludzie, którzy budowali kampanie dla wielu znanych marek.
Artykuły, które mogą Cię zainteresować:
Efektywne wykorzystanie kampanii Google Adwords
5 najczęściej popełnianych błędów w prowadzeniu kampanii Google Adwords
Tworzenie skutecznej kampanii reklamowej AdWords z wykorzystaniem narzędzi Google Analytics
Linki sponsorowane Google AdWords – z czym to się je