Przeprofiluj swoją karierę na Nowy Rok, skorzystaj z naszych szkoleń!

W dniach 26-27.11 i 04-05.12 przeprowadziliśmy dwa szkolenia indywidualne: „Skuteczny sprzedawca rynku farmaceutycznego” oraz „Negocjacje biznesowe”.

Cele szkolenia

To szkolenie było inne od tych, które zazwyczaj prowadzimy. Dlaczego? Nie miało na celu usprawnić pracy w firmie klienta, ale … pomóc mu zmienić pracę. Lubimy wyzwania, więc przyjęliśmy i to zlecenie, a nasz trener dał z siebie wszystko, żeby w krótkim czasie szkoleniowym dostarczyć panu Dariuszowi kompendium wiedzy dotyczącej najskuteczniejszych technik sprzedaży w branży farmaceutycznej, w której chce rozpocząć swoją karierę. Z kolei drugie szkolenie, „Negocjacje biznesowe”, pozwoliło klientowi wzmocnić swoje dotychczasowe umiejętności negocjacyjne – tutaj nie zaczynaliśmy „od zera”, bo pan Dariusz prowadzi własny sklep.

Przebieg szkolenia

Podczas szkolenia „Skuteczny sprzedawca rynku farmaceutycznego” wykorzystano aktywizujące, warsztatowe formy umożliwiające praktyczne rozwinięcie umiejętności z zakresu sprzedaży produktów farmaceutycznych – m.in. ćwiczenia indywidualne, trening sprzedażowy, symulacje sytuacji trudnych z klientem, de-briefing.

W trakcie szkolenia „Negocjacje biznesowe” uczestnik poznał różnorodne narzędzia i strategie negocjacyjne. W tym również te skupiające się na neutralizowaniu taktyk negocjacyjnych partnera. Omówiona została również BATNA, wykonane zostały ćwiczenia z zakresu efektywnego prowadzenia procesu negocjacyjnego. Klient poznał mocne i słabe  strony własnego, preferowanego stylu negocjacji.

Szkolenia przebiegały w atmosferze zaufania i współpracy.

Efekty szkolenia

Dla uczestnika szkolenie z zakresu technik sprzedaży było kluczowym. Przede wszystkim trzeba podkreślić fakt, że w wyniku dwudniowego, intensywnego praktycznego szkolenia uczestnik dokonał ogromnego postępu. Jeśli chodzi o umiejętności komunikacyjne: otwieranie sprzedaży, zadawanie pytań, prowadzenie rozmowy sprzedażowej wg lejka sprzedaży, domykanie oraz wykorzystanie języka korzyści w komunikacji produktu farmaceutycznego.

Szkolenie dostarczyło bardzo solidnych podstaw do tego, by wesprzeć uczestnika na drodze zmiany profilu zawodowego. W trakcie szkolenia uczestnik otrzymał pozytywną informację co do wyniku rekrutacji do jednego z koncernów farmaceutycznych. Ta informacja wpłynęła na jeszcze silniejszą motywację i zaangażowanie w realizowany trening sprzedażowy. Zrealizowane szkolenie z pewnością da solidną podstawę do tego, by w efektywny sposób wykorzystać zdobytą wiedzę i umiejętności w nowej pracy.

Panie Dariuszu: mocno trzymamy kciuki za sukces w nowej roli i gratulujemy odwagi w dążeniu do zamierzonych celów!

 

Trenerzy “Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej jest kluczowym elementem, który może znacząco wpłynąć na efektywność operacyjną, jakość produktów oraz ogólną konkurencyjność na rynku. Efektywne zarządzanie relacjami z dostawcami wymaga nie tylko starannego wyboru partnerów, ale także ciągłego monitorowania ich wydajności, oceny jakości dostarczanych materiałów i usług. A także budowania długoterminowych, opartych na zaufaniu relacji. Dobre zarządzanie relacjami z dostawcami może prowadzić do lepszej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Wykorzystanie AI w hotelarstwie – relacja ze szkolenia

Szkolenia stanowią kluczowy element rozwoju pracowników oraz całych organizacji. Pozwalają nie tylko na zdobywanie nowych umiejętności, ale także na dostosowanie się do szybko zmieniających się warunków rynkowych i technologicznych. W szczególności szkolenia dotyczące nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja (AI), nabierają szczególnego znaczenia w kontekście ciągłej digitalizacji różnych branż. W branży hotelarskiej, która coraz śmielej korzysta z rozwiązań opartych na AI, takie szkolenia są kluczowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Promocja i właściwe zarządzanie towarem w sklepie

W dynamicznie zmieniającym się świecie handlu detalicznego, nadążanie za najnowszymi trendami i technikami zarządzania towarem oraz promocji produktów jest niezbędne dla utrzymania konkurencyjności. Właściciele sklepów i menedżerowie sieci handlowych muszą stale doskonalić swoje umiejętności, aby efektywnie przyciągać klientów i budować ich lojalność. Z tego powodu, na prośbę jednej z czołowych sieci handlowych, zorganizowaliśmy szkolenie, które prowadziła nasza ekspertka Anna Królak,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.