Przeprofiluj swoją karierę na Nowy Rok, skorzystaj z naszych szkoleń!

W dniach 26-27.11 i 04-05.12 przeprowadziliśmy dwa szkolenia indywidualne: „Skuteczny sprzedawca rynku farmaceutycznego” oraz „Negocjacje biznesowe”.

Cele szkolenia

To szkolenie było inne od tych, które zazwyczaj prowadzimy. Dlaczego? Nie miało na celu usprawnić pracy w firmie klienta, ale … pomóc mu zmienić pracę. Lubimy wyzwania, więc przyjęliśmy i to zlecenie, a nasz trener dał z siebie wszystko, żeby w krótkim czasie szkoleniowym dostarczyć panu Dariuszowi kompendium wiedzy dotyczącej najskuteczniejszych technik sprzedaży w branży farmaceutycznej, w której chce rozpocząć swoją karierę. Z kolei drugie szkolenie, „Negocjacje biznesowe”, pozwoliło klientowi wzmocnić swoje dotychczasowe umiejętności negocjacyjne – tutaj nie zaczynaliśmy „od zera”, bo pan Dariusz prowadzi własny sklep.

Przebieg szkolenia

Podczas szkolenia „Skuteczny sprzedawca rynku farmaceutycznego” wykorzystano aktywizujące, warsztatowe formy umożliwiające praktyczne rozwinięcie umiejętności z zakresu sprzedaży produktów farmaceutycznych – m.in. ćwiczenia indywidualne, trening sprzedażowy, symulacje sytuacji trudnych z klientem, de-briefing.

W trakcie szkolenia „Negocjacje biznesowe” uczestnik poznał różnorodne narzędzia i strategie negocjacyjne. W tym również te skupiające się na neutralizowaniu taktyk negocjacyjnych partnera. Omówiona została również BATNA, wykonane zostały ćwiczenia z zakresu efektywnego prowadzenia procesu negocjacyjnego. Klient poznał mocne i słabe  strony własnego, preferowanego stylu negocjacji.

Szkolenia przebiegały w atmosferze zaufania i współpracy.

Efekty szkolenia

Dla uczestnika szkolenie z zakresu technik sprzedaży było kluczowym. Przede wszystkim trzeba podkreślić fakt, że w wyniku dwudniowego, intensywnego praktycznego szkolenia uczestnik dokonał ogromnego postępu. Jeśli chodzi o umiejętności komunikacyjne: otwieranie sprzedaży, zadawanie pytań, prowadzenie rozmowy sprzedażowej wg lejka sprzedaży, domykanie oraz wykorzystanie języka korzyści w komunikacji produktu farmaceutycznego.

Szkolenie dostarczyło bardzo solidnych podstaw do tego, by wesprzeć uczestnika na drodze zmiany profilu zawodowego. W trakcie szkolenia uczestnik otrzymał pozytywną informację co do wyniku rekrutacji do jednego z koncernów farmaceutycznych. Ta informacja wpłynęła na jeszcze silniejszą motywację i zaangażowanie w realizowany trening sprzedażowy. Zrealizowane szkolenie z pewnością da solidną podstawę do tego, by w efektywny sposób wykorzystać zdobytą wiedzę i umiejętności w nowej pracy.

Panie Dariuszu: mocno trzymamy kciuki za sukces w nowej roli i gratulujemy odwagi w dążeniu do zamierzonych celów!

 

Trenerzy “Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej - relacja ze szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej Prospecting w firmie ogrodniczej, czyli pozyskiwanie potencjalnych klientów, jest kluczowym elementem skutecznej strategii sprzedażowej. Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę ogrodniczą od lat, czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę w tym sektorze, umiejętność skutecznego prospectingu może mieć ogromne znaczenie dla rozwoju i sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie, gdzie branża ogrodnicza rozwija się w szybkim tempie, umiejętność…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest nieodłącznym elementem funkcjonowania takiej organizacji. W dzisiejszych czasach zmiany w biznesie są zwyczajnie nieuniknione. W szczególności w sektorze handlowym, który podlega ciągłym zmianom preferencji klientów, wzrostowi konkurencji oraz szybkiemu rozwojowi technologicznemu. Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest niezwykle ważne dla utrzymania konkurencyjności oraz zwiększenia efektywności biznesowej. W tym…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej, polega na podejmowaniu decyzji w oparciu o aktualne okoliczności, takie jak zmiany w otoczeniu biznesowym, wymagania klientów czy sytuacje kryzysowe. W przypadku sieci handlowych, zarządzanie sytuacyjne jest niezwykle ważne, ponieważ zmiany w otoczeniu biznesowym oraz w oczekiwaniach klientów są często nagłe i trudne do przewidzenia. Zarządzanie sytuacyjne wymaga elastyczności i szybkiego reagowania na zmiany.…
dowiedz się więcej