Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Podstawy Google AdWords - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Podstawy Google AdWords

Współczesny świat marketingu nie może obyć się bez Internetu. Podstawowym narzędziem w tej przestrzeni jest natomiast Google AdWords. W jaki sposób przeprowadzić skuteczną kampanię reklamową? Na co należy zwrócić uwagę? O tym kilka słów w artykule poniżej.

Dlaczego właśnie Google?

Twórcy Google trafili na idealny moment na rozwój biznesu, a do tego byli zawsze o krok przed konkurencją. Dzięki temu ich wyszukiwarka zyskała największą sławę. Z kolei popularność przerodziła się w możliwość dyktowania swoich warunków na rynku usług, opartych na sieci internetowej. W efekcie Google AdWords obecnie wypiera inne środki masowego przekazu (i te tradycyjne i te nowoczesne – korzystające z dobrodziejstw Internetu). Wyszukiwarkę Google wyróżnia bowiem trwałość. Daje jej przewagę między innymi nad popularnymi portalami społecznościowymi, które dziś są, a jutro może ich nie być. Przywołajmy chociażby przykład na pół martwego już portalu “nasza-klasa”.

Google AdWords – ogromne możliwości

Google AdWords oferuje tak wiele różnych funkcjonalności, że osoba, stawiająca pierwsze kroki w świecie marketingu internetowego, ma prawo czuć się zagubiona. Tymczasem dobór odpowiednich środków, właściwej opcji musi zależeć od potrzeb i możliwości biznesu, który promujemy. W jakich obszarach możliwe jest wykorzystanie Google AdWords? W ofercie dostępne są następujące funkcjonalności: AdWords w sieci wyszukiwania, AdWords w sieci reklamowej (txt. + graf.), AdWords GSP dla użytkowników gmail, AdWords Google Zakupy dla sklepów internetowych, AdWords Remarketing w sieci reklamowej (txt. + graf.), AdWords Remarketing w sieci wyszukiwania (txt.), AdWords w YouTube (txt. +graf. + film w kilku wariantach), a także kampanie zagraniczne.

Kierowanie reklam w Google AdWords

W obrębie Google AdWords możliwy jest wybór nie tylko odpowiedniej funkcjonalności. Przeprowadzając kampanię możemy skorzystać z precyzyjnego kierowania reklamy. Nasi specjaliści pokazują kursantom w jaki sposób skierować reklamy na słowa kluczowe, na język i lokalizację, na urządzenia, na odbiorców, na tematy, a także na miejsca docelowe oraz jak łączyć te elementy ze sobą.

Tworzymy i optymalizujemy

Ustawienie kampanii, tworzenie pierwszych reklam, dopasowywanie słów kluczowych przy wykorzystaniu Planera Słów, ustalanie optymalnych budżetów i stawek – to wszystko jest istotne i stanowi pierwsze kroki w kampanii AdWords, ale to jeszcze nie gwarantuje sukcesu. Istotne jest również (a może i przede wszystkim) zoptymalizowanie kampanii reklamowej w sieci wyszukiwania.

Szkolenia z Google AdWords

Kursanci, korzystający z naszej oferty szkoleniowej mają możliwość zapoznania się z podstawowymi mechanizmami Google AdWords. Szkolenie oparte jest przede wszystkim na ćwiczeniach praktycznych, które pozwolą na efektywne wykorzystanie zdobytej na kursie wiedzy. Nasi wykładowcy to specjaliści w zakresie Google AdWords i marketingu internetowego, którzy mogą pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w tej branży i licznymi, zdobytymi certyfikatami zawodowymi. To ludzie, którzy budowali kampanie dla wielu znanych marek.

Artykuły, które mogą Cię zainteresować:

Efektywne wykorzystanie kampanii Google Adwords

5 najczęściej popełnianych błędów w prowadzeniu kampanii Google Adwords

Tworzenie skutecznej kampanii reklamowej AdWords z wykorzystaniem narzędzi Google Analytics

Linki sponsorowane Google AdWords – z czym to się je

 

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Skuteczny lider – jakie szkolenia wybrać by dobrze zarządzać?

Skuteczne przywództwo – klucz do sukcesu organizacji Skuteczny lider to kluczowy filar każdej organizacji. To osoba, która nie tylko zarządza zespołem, ale także inspiruje go do działania, dba o jego rozwój i skutecznie reaguje na zmieniające się warunki rynkowe. Współczesny biznes wymaga od liderów szerokiego wachlarza umiejętności – od strategicznego myślenia, przez umiejętność zarządzania czasem i zasobami ludzkimi, po zdolność do radzenia sobie z emocjami i rozwiązywania…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój, Wywiad

Roszczeniowy klient – wyzwanie czy szansa? Wywiad z Joanną Prokopiuk.

W dobie rosnącej konkurencji i coraz większej świadomości konsumentów profesjonalna obsługa klienta staje się kluczowym elementem sukcesu każdej firmy. Często jednak przedsiębiorcy i pracownicy działów obsługi mierzą się z klientami, którzy mają wysokie oczekiwania, a czasem wręcz roszczeniową postawę. Czy taki klient to wyłącznie problem i wyzwanie, czy może także szansa na rozwój biznesu i budowanie lojalności? Na te pytania odpowie nasza ekspertka Joanna…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w wodociągach – relacja ze szkolenia

Rola skutecznego kierownika w wodociągach Zarządzanie zespołem oraz infrastrukturą w branży wodociągowej to ogromne wyzwanie, które wymaga zarówno umiejętności przywódczych, jak i technicznej wiedzy. Wodociągi to sektor o strategicznym znaczeniu, w którym skuteczny kierownik w wodociągach odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu niezawodności dostaw wody, optymalizacji procesów oraz bezpieczeństwa pracy. Właściwe podejście do zarządzania, umiejętność komunikacji i efektywne planowanie to fundamenty sukcesu na tym stanowisku. Z myślą…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.