Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Szkolenia z obsługi tachografów - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Szkolenia z obsługi tachografów

Poruszaliśmy już tematykę szkoleń dotyczących formalnych kwestii regulacji czasu pracy kierowców. Kolejnym z cyklu szkoleń transportowych jest szkolenie dotyczące norm czasu pracy kierowcy oraz poruszające kwestię obsługi tachografów.

Dlaczego warto uczestniczyć w szkoleniu?

Jak pisaliśmy tu czas pracy kierowcy jest ostatnio głośnym tematem. Często słyszymy w mediach o licznych kontrolach oraz przekraczaniu przez kierowców dozwolonych limitów oraz nie dotrzymywania konkretnych wytycznych odnośnie przerw w pracy. Jako przedsiębiorcy w branży transportowej, zapewne wiecie nawet lepiej od nas, jakie są konsekwencje niedotrzymywania tych norm.

Na naszym szkoleniu zadbamy o to, abyście byli na bieżąco z wszystkimi aktualnymi normami oraz przepisami regulującymi czas pracy kierowców. Dowiecie się kogo one dotyczą, kto jest wyłączony oraz co to jest funkcja out.

Formalności i kontrole nie będą Wam straszne

Kompleksowo zajmiemy się kwestią poprawnego rejestrowania aktywności kierowcy, wpisów manualnych czy zaświadczeń. Wiadomo, że do rejestrowania czasu pracy służą tachometry, czyli urządzenia pomiarowe, które łączą w sobie funkcje zarówno prędkościomierza jak i zegara, oraz posiadają wiele innych, przydatnych funkcji (jak mierzenie aktywności kierowcy). Czy wiedzieliście, że słowo tachometr wywodzi się z języka greckiego? Jest ono zbitką słów „tachos” oraz „grapho”, czyli odpowiednio „prędkość” oraz „pisać”? To oczywiście tylko kropla w morzu wiedzy, którą mamy Wam do przekazania. Na tym szkoleniu dowiecie się wszystkiego odnośnie obsługi tachografów.

Karta kierowcy oraz wykresówka

Dwa niezbędne dokumenty, których charakterystykę powinniście znać. Wiadomo wszak, że bez karty kierowcy nie ma możliwości poruszania się pojazdem zaopatrzonym w tachograf cyfrowy. Ale to nie wszystko – omówimy także karty warsztatowe, karty przedsiębiorcy oraz karty kontrolne. Wykresówka natomiast upoważnia do poruszania się pojazdem wyposażonym w tachograf analogowy. Temat może na początku wydawać się nieco zawiły, ale właśnie po to poświęciliśmy mu osobny dzień szkoleniowy! Rozwiejemy wszystkie Wasze wątpliwości dotyczące zasad dokumentowania aktywności za pomocą tachografów.

Rozporządzenie (WE) nr 561/2006. – dlaczego jest tak istotne?

Odpowiadając na to pytanie: zmienia ono rozporządzenia Rady (EWG) nr 3821/85 i (WE) 2135/98, jak również uchyla rozporządzenie Rady (EWG) nr 3820/85. Reguluje ono nie tylko czas pracy kierowcy ale także czas odpoczynku, przerw, etc., oraz opisuje wszelkie wyjątki.

Na zakończenie moglibyśmy napisać raz jeszcze jak istotna jest odpowiednia kontrola czasu pracy kierowców w Waszym przedsiębiorstwie. Ale wiemy, że każdy, kto posiada ugruntowaną pozycję na polskim rynku transportowym doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Jedyne, co możemy dodać, to to że nie tylko Wy, jako przedsiębiorcy powinniście tę wiedzę rozwijać, ale także zadbać o odpowiednie kompetencje swoich pracowników. Jeżeli macie jakiekolwiek wątpliwości – zapraszamy do kontaktu z nami. Jak w przypadku innych szkoleń, pomożemy w dokładnym zbadaniu potrzeb Waszej firmy i wskażemy obszary, w których istnieje zapotrzebowanie na podniesienie kompetencji pracowników. Zapraszamy też do kontaktu w celu uzyskania większej ilości informacji na temat naszych trenerów czy samego szkolenia.

Artykuły, które mogą Cię zainteresować:

Szkolenia dla spedytorów – dlaczego warto w nich uczestniczyć?

Szkolenia transportowe – już dostępne w naszej ofercie

Sprawdź też relację z jednego z naszych szkoleń transportowych tutaj.

 

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Rozmowy z klientem w call center – podstawowe zasady

Sztuka rozmów z klientem w call center – klucz do budowania relacji i doskonałej obsługi Rozmowy z klientem w call center to sztuka, która wymaga połączenia doskonałych umiejętności komunikacyjnych, radzenia sobie ze stresem oraz elastyczności w dostosowywaniu się do zróżnicowanych potrzeb rozmówców. Każda rozmowa z klientem w call center niesie za sobą potencjał budowania długoterminowych relacji, dlatego kluczowe jest pełne zaangażowanie i dbałość o każdy szczegół interakcji.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z organizacji pracy dla producentów skrzyń narzędziowych – relacja ze szkolenia

Efektywna organizacja pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych W dzisiejszych czasach właściwa organizacja pracy stanowi fundament sprawnego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Nieodpowiednie zarządzanie procesami może prowadzić do opóźnień, strat finansowych i braku wydajności. Szczególnie ważne jest to w firmach zajmujących się produkcją, gdzie liczy się precyzja, czas oraz optymalne wykorzystanie zasobów. Z tego powodu szkolenia z organizacji pracy zyskują na znaczeniu, pomagając zespołom…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z komunikacji dla producentów mebli – relacja ze szkolenia

Rola komunikacji w branży meblarskiej – szkolenie Komunikacja stanowi podstawę skutecznego działania w każdej organizacji, a w branży meblarskiej odgrywa szczególnie istotną rolę. Dobra komunikacja dla producentów mebli wpływa na efektywność procesów produkcyjnych, współpracę w zespołach oraz budowanie relacji z klientami. W odpowiedzi na rosnące potrzeby branży, nasza firma została poproszona przez jedną z firm produkujących meble o przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu komunikacji.…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.