Profesjonalna obsługa klienta
Dla kogo?
Szkolenie przeznaczone do osób, które na co dzień mają do czynienia z obsługą klienta.
W efekcie szkolenia uczestnik
1
Zna zasady profesjonalnej obsługi Klienta
2
Skutecznie stosuje komunikacje interpersonalną
3
Buduje długotrwałe relacje biznesowe, poprzez umiejętne badanie potrzeb klienta oraz stosowanie technik sprzedaży opartych na regule Win- Win
4
Skutecznie dopasowuje się do typu klienta
5
Skutecznie reaguje w trudnych sytuacjach i radzi sobie z obiekcjami klienta
1. Najważniejsze reguły i zasady profesjonalnej obsługi klienta
2. Budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z klientem
3. Psychologia obsługi klienta
4. Podstawy prawidłowych relacji interpersonalnych w kontakcie z klientem
5. Sprzedaż i obsługa klienta a rozpoznawanie jego potrzeb
6. Techniki i narzędzia niezbędne podczas obsługi Klienta
7. Typologia klientów
8. Autoprezentacja i jasny przekaz komunikacyjny
9. Techniki skutecznej komunikacji i ich wpływ na obsługę Klienta i sprzedaż
10. Efektywna prezentacja sprzedażowa
11. Skuteczne narzędzia radzenia sobie z obiekcjami ze strony klienta
12. Narzędzia zwiększające skuteczność zamykania sprzedaży
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.
Opinie
Współpraca
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.
Szkolenie
Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.
Profesjonalizm Warto Szkolić
Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.