Excel dla średniozaawansowanych. Sprawozdanie ze szkolenia Jeremias

W dniach 10-11 kwietnia przeprowadziliśmy kurs Excel dla średniozaawansowanych dla firmy Jeremias.  Szkolenie obejmowało dwie grupy, po jednej na każdy dzień szkolenia. Pracownicy, według własnych deklaracji, zostali podzieleni na dwie grupy szkoleniowe: podstawową i średniozaawansowaną. Pierwsza grupa szkoleniowa miała obejmować wg informacji osoby początkujące (bez lub z niewielkim doświadczeniem w obsłudze programu). Jednakże wkrótce po rozpoczęciu szkolenia, okazało się, że większość osób potrafi obsługiwać program w stopniu co najmniej podstawowym. A niektórzy w stopniu średniozaawansowanym. Dlatego trener zdecydował się podwyższyć poziom szkolenia pierwszego dnia do poziomu średniozaawansowanego. W związku z tym, szkolenie dla obu grup było na zbliżonym poziomie.

Zdobywca Diamentów Forbes 2019, nagrodzony Orłami 2019 przez tygodnik Wprost oraz tytułem Gazeli Biznesu 2013 i 2015. Jeremias to niemiecka firma produkcyjna o bardzo wysokiej renomie, dostarczająca na rynek polski i globalnie systemy kominowe. Obecnie eksportują swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na całym świecie.

Cele szkolenia

Celem szkolenia było podniesienie wśród pracowników firmy umiejętności obsługi programu Excel.

Przebieg szkolenia

Uczestnicy doskonale radzili sobie z ćwiczeniami i większość z nich rozwiązywała zadania w zakładanym czasie, a  szkolenia przebiegały w bardzo pozytywnej, motywującej do działania atmosferze.

Uczestnicy podeszli do szkolenia z zaangażowaniem, ale też dużą świadomością tego, które działania wykonywane na co dzień w Excel chcieliby przyspieszyć oraz jakie narzędzia chcieliby lepiej poznać. Podążając za zgłaszanymi potrzebami, szeroko omówiliśmy zastosowanie tabel przestawnych. Wspólnie sprawdzając, w wykonaniu których działań będą one lepsze, niż obecnie używane przez pracowników firmy narzędzia programu:

  • analizator
  • sumy częściowe.

Z kolei zupełnie pominęliśmy niebudzący zainteresowania punkt ćwiczeń z wykresami, poświęcając ten czas na dodatkowe pytania uczestników.

Efekty szkolenia

Za najbardziej przydatne uczestnicy uznali funkcje WYSZUKAJ.PIONOWO i JEŻELI oraz analizę danych za pomocą tabel przestawnych. Za przydatne uznali też formatowanie warunkowe oraz przenoszenie danych między arkuszami.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za niezwykle aktywny udział w szkoleniu – pracownicy firmy Jeremias wykorzystali czas szkoleniowy w 200% 🙂 A Państwa, czytelników naszego bloga, zapraszamy do skorzystania z naszych szkoleń komputerowych: Excel, zarządzanie projektami i bazami danych (MS Access, MS Project), Word, prezentacje oraz AutoCad.

 

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

 

Zobacz inne nasze relacje ze szkoleń komputerowych:

Szkolenie MS Project – sprawozdanie ze szkolenia dla firmy GlassBud

Excel w księgowości – sprawozdanie ze szkolenia

Excel w kontrolingu i finansach. Szkolenie indywidualne dla firmy Why Not Travel

„Wykorzystanie narzędzi MS Excel w analizie danych biznesowych i finansowych” – szkolenie dla marki FollowUp

 

Zapraszamy także do lektury naszych artykułów z bazy wiedzy:

Zastosowanie MS Excel w życiu codziennym

Wpływ Excela na efektywność pracy

PREZI – jak stworzyć ciekawą prezentację

MS Word – numer jeden na liście studentów

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Techniki sprzedaży sugerowanej w branży gastronomicznej - relacja ze szkolenia

Techniki sprzedaży sugerowanej w branży gastronomicznej to kluczowy element, który może znacząco wpłynąć na zwiększenie przychodów oraz poprawę satysfakcji klientów. Nasza firma została poproszona przez jedną z restauracji o przeprowadzenie szkolenia w tym zakresie. Restauracja, dążąc do podniesienia standardów obsługi i maksymalizacji zysków, zdecydowała się na współpracę z nami, aby ich personel mógł zdobyć nowe umiejętności i doskonalić swoje techniki sprzedażowe. Szkolenie, prowadzone przez…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Obsługa klienta zwiększająca sprzedaż w sklepie spożywczym - relacja ze szkolenia

Obsługa klienta w sklepie spożywczym odgrywa kluczową rolę w budowaniu lojalności klientów i zwiększaniu sprzedaży. Profesjonalne podejście do obsługi klienta może znacząco wpływać na pozytywne doświadczenia zakupowe, co przekłada się na większą satysfakcję klientów i ich chęć do powrotu. Nasza firma została poproszona o przeprowadzenie szkolenia dla pracowników jednego ze sklepów spożywczych, które miało na celu poprawę jakości obsługi klienta i zwiększenie sprzedaży. Szkolenie prowadziła nasza…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Negocjacje zakupowe i umiejętności kupieckie w firmie produkcyjnej - relacja ze szkolenia

Negocjacje zakupowe stanowią fundament skutecznego zarządzania w firmach produkcyjnych. Umiejętność prowadzenia efektywnych rozmów z dostawcami, analiza kosztów oraz budowanie długoterminowych relacji biznesowych to kluczowe elementy, które mogą znacząco wpłynąć na wyniki finansowe przedsiębiorstwa. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na zaawansowane umiejętności kupieckie, nasza firma została poproszona o przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia dla jednej z firm produkcyjnych. Szkolenie zostało zaprojektowane tak, aby dostarczyć…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.