Excel dla średniozaawansowanych. Sprawozdanie ze szkolenia Jeremias

W dniach 10-11 kwietnia przeprowadziliśmy kurs Excel dla średniozaawansowanych dla firmy Jeremias.  Szkolenie obejmowało dwie grupy, po jednej na każdy dzień szkolenia. Pracownicy, według własnych deklaracji, zostali podzieleni na dwie grupy szkoleniowe: podstawową i średniozaawansowaną. Pierwsza grupa szkoleniowa miała obejmować wg informacji osoby początkujące (bez lub z niewielkim doświadczeniem w obsłudze programu). Jednakże wkrótce po rozpoczęciu szkolenia, okazało się, że większość osób potrafi obsługiwać program w stopniu co najmniej podstawowym. A niektórzy w stopniu średniozaawansowanym. Dlatego trener zdecydował się podwyższyć poziom szkolenia pierwszego dnia do poziomu średniozaawansowanego. W związku z tym, szkolenie dla obu grup było na zbliżonym poziomie.

Zdobywca Diamentów Forbes 2019, nagrodzony Orłami 2019 przez tygodnik Wprost oraz tytułem Gazeli Biznesu 2013 i 2015. Jeremias to niemiecka firma produkcyjna o bardzo wysokiej renomie, dostarczająca na rynek polski i globalnie systemy kominowe. Obecnie eksportują swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na całym świecie.

Cele szkolenia

Celem szkolenia było podniesienie wśród pracowników firmy umiejętności obsługi programu Excel.

Przebieg szkolenia

Uczestnicy doskonale radzili sobie z ćwiczeniami i większość z nich rozwiązywała zadania w zakładanym czasie, a  szkolenia przebiegały w bardzo pozytywnej, motywującej do działania atmosferze.

Uczestnicy podeszli do szkolenia z zaangażowaniem, ale też dużą świadomością tego, które działania wykonywane na co dzień w Excel chcieliby przyspieszyć oraz jakie narzędzia chcieliby lepiej poznać. Podążając za zgłaszanymi potrzebami, szeroko omówiliśmy zastosowanie tabel przestawnych. Wspólnie sprawdzając, w wykonaniu których działań będą one lepsze, niż obecnie używane przez pracowników firmy narzędzia programu:

  • analizator
  • sumy częściowe.

Z kolei zupełnie pominęliśmy niebudzący zainteresowania punkt ćwiczeń z wykresami, poświęcając ten czas na dodatkowe pytania uczestników.

Efekty szkolenia

Za najbardziej przydatne uczestnicy uznali funkcje WYSZUKAJ.PIONOWO i JEŻELI oraz analizę danych za pomocą tabel przestawnych. Za przydatne uznali też formatowanie warunkowe oraz przenoszenie danych między arkuszami.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za niezwykle aktywny udział w szkoleniu – pracownicy firmy Jeremias wykorzystali czas szkoleniowy w 200% 🙂 A Państwa, czytelników naszego bloga, zapraszamy do skorzystania z naszych szkoleń komputerowych: Excel, zarządzanie projektami i bazami danych (MS Access, MS Project), Word, prezentacje oraz AutoCad.

 

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

 

Zobacz inne nasze relacje ze szkoleń komputerowych:

Szkolenie MS Project – sprawozdanie ze szkolenia dla firmy GlassBud

Excel w księgowości – sprawozdanie ze szkolenia

Excel w kontrolingu i finansach. Szkolenie indywidualne dla firmy Why Not Travel

„Wykorzystanie narzędzi MS Excel w analizie danych biznesowych i finansowych” – szkolenie dla marki FollowUp

 

Zapraszamy także do lektury naszych artykułów z bazy wiedzy:

Zastosowanie MS Excel w życiu codziennym

Wpływ Excela na efektywność pracy

PREZI – jak stworzyć ciekawą prezentację

MS Word – numer jeden na liście studentów

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna współpraca z klientem w branży produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Dlaczego profesjonalna współpraca z klientem w branży produkcyjnej jest kluczowa dla sukcesu? Współczesna branża produkcyjna stawia przed firmami ogromne wyzwania. Konkurencja rośnie, a wymagania klientów stają się coraz bardziej rygorystyczne. Klienci oczekują nie tylko wysokiej jakości produktów, ale także sprawnej i profesjonalnej obsługi, terminowych dostaw oraz elastyczności w dopasowaniu do ich potrzeb. W takim środowisku współpraca z klientem w branży produkcyjnej musi opierać się na precyzyjnie zaplanowanych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji w firmie budowlanej – relacja ze szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji w branży budowlanej – klucz do satysfakcji klienta i ochrony reputacji firmy W branży budowlanej jakość usług i dostarczanych materiałów ma kluczowe znaczenie dla zadowolenia klientów i reputacji przedsiębiorstw. Jednak nawet w najlepiej zarządzanych firmach zdarzają się sytuacje, w których klient zgłasza problem, a profesjonalna obsługa reklamacji w firmie budowlanej staje się niezbędnym elementem procesu zarządzania relacjami. Skuteczne i profesjonalne podejście…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Efektywne zarządzanie zespołem w produkcji sprzętu lotniczego – relacja ze szkolenia

Wyzwania zarządzania zespołem w produkcji sprzętu lotniczego Zarządzanie zespołem w produkcji sprzętu lotniczego to jedno z największych wyzwań dla liderów w tej branży. Precyzja, jakość i bezpieczeństwo to kluczowe elementy, które wymagają nie tylko doskonałej organizacji, ale także zaawansowanych umiejętności komunikacyjnych i motywacyjnych. Produkcja sprzętu lotniczego wymaga ścisłego przestrzegania norm i regulacji, co dodatkowo komplikuje zarządzanie zespołami inżynierów i pracowników technicznych. Jedna z firm zajmujących…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.