Excel dla średniozaawansowanych. Sprawozdanie ze szkolenia Jeremias

W dniach 10-11 kwietnia przeprowadziliśmy kurs Excel dla średniozaawansowanych dla firmy Jeremias.  Szkolenie obejmowało dwie grupy, po jednej na każdy dzień szkolenia. Pracownicy, według własnych deklaracji, zostali podzieleni na dwie grupy szkoleniowe: podstawową i średniozaawansowaną. Pierwsza grupa szkoleniowa miała obejmować wg informacji osoby początkujące (bez lub z niewielkim doświadczeniem w obsłudze programu). Jednakże wkrótce po rozpoczęciu szkolenia, okazało się, że większość osób potrafi obsługiwać program w stopniu co najmniej podstawowym. A niektórzy w stopniu średniozaawansowanym. Dlatego trener zdecydował się podwyższyć poziom szkolenia pierwszego dnia do poziomu średniozaawansowanego. W związku z tym, szkolenie dla obu grup było na zbliżonym poziomie.

Zdobywca Diamentów Forbes 2019, nagrodzony Orłami 2019 przez tygodnik Wprost oraz tytułem Gazeli Biznesu 2013 i 2015. Jeremias to niemiecka firma produkcyjna o bardzo wysokiej renomie, dostarczająca na rynek polski i globalnie systemy kominowe. Obecnie eksportują swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na całym świecie.

Cele szkolenia

Celem szkolenia było podniesienie wśród pracowników firmy umiejętności obsługi programu Excel.

Przebieg szkolenia

Uczestnicy doskonale radzili sobie z ćwiczeniami i większość z nich rozwiązywała zadania w zakładanym czasie, a  szkolenia przebiegały w bardzo pozytywnej, motywującej do działania atmosferze.

Uczestnicy podeszli do szkolenia z zaangażowaniem, ale też dużą świadomością tego, które działania wykonywane na co dzień w Excel chcieliby przyspieszyć oraz jakie narzędzia chcieliby lepiej poznać. Podążając za zgłaszanymi potrzebami, szeroko omówiliśmy zastosowanie tabel przestawnych. Wspólnie sprawdzając, w wykonaniu których działań będą one lepsze, niż obecnie używane przez pracowników firmy narzędzia programu:

  • analizator
  • sumy częściowe.

Z kolei zupełnie pominęliśmy niebudzący zainteresowania punkt ćwiczeń z wykresami, poświęcając ten czas na dodatkowe pytania uczestników.

Efekty szkolenia

Za najbardziej przydatne uczestnicy uznali funkcje WYSZUKAJ.PIONOWO i JEŻELI oraz analizę danych za pomocą tabel przestawnych. Za przydatne uznali też formatowanie warunkowe oraz przenoszenie danych między arkuszami.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za niezwykle aktywny udział w szkoleniu – pracownicy firmy Jeremias wykorzystali czas szkoleniowy w 200% 🙂 A Państwa, czytelników naszego bloga, zapraszamy do skorzystania z naszych szkoleń komputerowych: Excel, zarządzanie projektami i bazami danych (MS Access, MS Project), Word, prezentacje oraz AutoCad.

 

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

 

Zobacz inne nasze relacje ze szkoleń komputerowych:

Szkolenie MS Project – sprawozdanie ze szkolenia dla firmy GlassBud

Excel w księgowości – sprawozdanie ze szkolenia

Excel w kontrolingu i finansach. Szkolenie indywidualne dla firmy Why Not Travel

„Wykorzystanie narzędzi MS Excel w analizie danych biznesowych i finansowych” – szkolenie dla marki FollowUp

 

Zapraszamy także do lektury naszych artykułów z bazy wiedzy:

Zastosowanie MS Excel w życiu codziennym

Wpływ Excela na efektywność pracy

PREZI – jak stworzyć ciekawą prezentację

MS Word – numer jeden na liście studentów

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta w spółdzielni – relacja ze szkolenia

Dlaczego obsługa trudnego klienta w spółdzielni jest tak ważna? W świecie relacji międzyludzkich, w szczególności w obszarze zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami mieszkalnymi, coraz większego znaczenia nabiera jakość kontaktu między pracownikami spółdzielni a mieszkańcami. Obsługa trudnego klienta w spółdzielni to wyzwanie, które wymaga nie tylko kompetencji zawodowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej. Coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, w których niezadowolenie mieszkańców przybiera…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Motywacja w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Komunikacja i motywacja w firmie produkcyjnej jako fundament sukcesu Współczesne przedsiębiorstwa produkcyjne coraz częściej stają przed wyzwaniem utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania swoich pracowników. Zmieniające się oczekiwania pracowników, potrzeba większej efektywności oraz rosnąca konkurencja na rynku sprawiają, że motywacja w firmie produkcyjnej staje się nie tylko kwestią HR, ale również elementem strategicznym. Właściwa komunikacja wewnętrzna i spójne działania motywacyjne przekładają się bezpośrednio na jakość,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.